1
|
授業計画/Class |
オンライン授業(オンデマンド型)資料はCourse Powerに掲載。 Course Introduction
|
|
2
|
授業計画/Class |
SectionII: Issues in Society Unit5 A Better World: Is the world getting more or less violent?
|
|
3
|
授業計画/Class |
Unit5 A Better World: Is the world getting more or less violent? |
|
4
|
授業計画/Class |
Unit5 A Better World: Is the world getting more or less violent?
|
|
5
|
授業計画/Class |
Unit 6 Sleep Myths: Early to bed andearly to rise? 早寝早起きの神話
|
|
6
|
授業計画/Class |
Unit 6 Sleep Myths: Early to bed andearly to rise? 早寝早起きの神話
|
|
7
|
授業計画/Class |
Unit7 Happiness Ratings: Should governments prioritize happiness over growth? 幸福度から見えるもの |
|
8
|
授業計画/Class |
Mid-term test Unit7 Happiness Ratings: Should governments prioritize happiness over growth? 幸福度から見えるもの
|
|
9
|
授業計画/Class |
Unit7 Happiness Ratings: Should governments prioritize happiness over growth? 幸福度から見えるもの
|
|
10
|
授業計画/Class |
Unit11 Nanotechnology: Will tiny machines save us or destroy us? ナノテクノロジーがもたらすもの
|
|
11
|
授業計画/Class |
Unit11 Nanotechnology: Will tiny machines save us or destroy us? ナノテクノロジーがもたらすもの
|
|
12
|
授業計画/Class |
Unit12 Robot Revolution: Which jobs are most at risk? ロボット革命の影響
|
|
13
|
授業計画/Class |
Unit12 Robot Revolution: Which jobs are most at risk? ロボット革命の影響
|
|
14
|
授業計画/Class |
Unit16 The Power of Fame: How can celebrities help the world? 有名人の慈善活動
|
|
15
|
授業計画/Class |
Final Review Unit16 The Power of Fame: How can celebrities help the world? 有名人の慈善活動
|
|
|
事前学習/Preparation |
テキストの内容を読みわからない単語の意味を調べ、次回までの授業の課題に取り組む。 |
事後学習/Reviewing |
学習した内容を見直し、自分の意見をまとめる。語彙などを復習する。 |
|