1
|
授業計画/Class |
オンライン授業(オンデマンド型)資料はCourse Powerに掲載。 Course Introduction
|
|
2
|
授業計画/Class |
SectionI: Issues in Culture Unit1: Super Language Learners: How do people learn many languages? 語学の天才の謎
|
|
3
|
授業計画/Class |
Unit1: Super Language Learners: How do people learn many languages? 語学の天才の謎 |
|
4
|
授業計画/Class |
Unit2: Flat Organizations: Do we need a boss? 上司のいない組織
|
|
5
|
授業計画/Class |
Unit4 Social Media: How is it changing the world? 世界を変えるソーシャルメディア
|
|
6
|
授業計画/Class |
Unit4 Social Media: How is it changing the world? 世界を変えるソーシャルメディア
|
|
7
|
授業計画/Class |
Mid-term Review SectionV: Issues in the Economy Unit17 Free Trade: Good for all or good for some? 自由貿易で得をするのは |
|
8
|
授業計画/Class |
Unit17 Free Trade: Good for all or good for some? 自由貿易で得をするのは |
|
9
|
授業計画/Class |
Unit17 Free Trade: Good for all or good for some? 自由貿易で得をするのは |
|
10
|
授業計画/Class |
Unit18 Social Inequality: Why is there a gap between rich and poor? 格差社会の原因
|
|
11
|
授業計画/Class |
Unit18 Social Inequality: Why is there a gap between rich and poor? 格差社会の原因
|
|
12
|
授業計画/Class |
Unit19 Guns, Germs and Steel: Why is Africa poor? アフリカが抱える問題
|
|
13
|
授業計画/Class |
Unit19 Guns, Germs and Steel: Why is Africa poor? アフリカが抱える問題
|
|
14
|
授業計画/Class |
Unit20 Aid and Development: Do developing countries need our help? 開発援助の必要性
|
|
15
|
授業計画/Class |
Final Review Unit20 Aid and Development: Do developing countries need our help? 開発援助の必要性
|
|
|
事前学習/Preparation |
テキストの内容を読み分からない単語を調べ、次回までの授業の課題に取り組む。
|
事後学習/Reviewing |
学習した内容を見直し、自分の意見をまとめる。語彙などを復習する。
|
|